
Kos-kos modifikasi motor ni terlalu tinggi...Pada masa tu gue x banyak bajet...jadi kos untuk pengubahsuaian di buat dengan sedikit demi sedikit.
Ini adalah jenis2 pengubahsuaian pada motor gue...
kaberator TS125
Stan Racing Boy
Tayar Dunlop TT9GP Japan 90/80
Brake Single disc(Depan)
Absober Kayaba
Ekzos A.H.M
Throttle Power Throttle
Clutch plate Racing
Piston Honney 0.5
Head/blok Honda EX5 Class1
Con ROD Honda class1
Gear Box:
1st Gear Racing
2nd Gear Racing
3rd Gear Racing
4th GearHonda Fame
Cam potong
Rantai Gold NSK racing
Spoket depan saiz 14/15(mengikut trex)
spoket belakang Saiz 31/32/33/34/35 (mengikut trek)
Bearing gear box SKF racing
Bearing tayar SKF racing
Mudguard depan Honda EX5 Class1
Arm Honda Ex5 Class 1
Seat potong Penang
Minyak 4T shell VSX
Arm Honda Ex5 Class 1
Itulah senarai2nya...Masa tu setting ni adalah yang terbaik...sekarang setting dah berubah dan lagi mantap dari masa ke semasa.Untuk maklumat lebih lanjut lagi...kenala halo gue dulu n then kita g jumpe gue punye sifu.(mekanik)
2 comments:
moto lu ka ni??ini moto legendry punya.lu mana layak bwk ini moto..hahah
Top speed brp bro
Post a Comment